loading...
سایت اس ام اس و سرگرمی
کامران نوربخش بازدید : 8 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

0



0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

0



0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


O,,
I”

L



….,O
L”



O

I

L



,…./”””;|O

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
\ /
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


\@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+ .+""+.
+ injayi +
"+. .+"
"+ . +"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

/) /)
@@ \_____/
/ /\ ____\
¤¤ | | | |
^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


م♥

ی♥

ب♥

و♥

س♥

م♥

ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


* * * *

* *

* *

* * *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*

*

*

*

Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**.. ..**.

*. * .*
*. .*
* _ *

jat in jast!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 1,374
  • بازدید کلی : 5,579